ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

w Wodzisławiu Śląskim

II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi i Integracyjnymi im. ks. prof. J. Tischnera Liceum Sztuk Plastycznych im. O. Boznańskiej
II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi i Integracyjnymi
im. ks. prof. Józefa Tischnera
Liceum Sztuk Plastycznych im. Olgi Boznańskiej 

Regulamin rekrutacji do projektu "Greener World"

Projekt „Greener World" programu Comenius – Partnerskie Projekty Szkół realizowany
przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej

 

Regulamin rekrutacji

 

§1 Postanowienia wstępne

Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji uczniów ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH do udziału w partnerskim projekcie szkół „Greener World" programu Comenius.

 

§2 Informowanie o prowadzonej rekrutacji

W celu zapewnienia równego dostępu do informacji o projekcie wszystkim zainteresowanym uczniom z klas I i II Liceum Ogólnokształcącego, oraz I, II i II Liceum Plastycznego przewiduje się zamieszczenie informacji o prowadzonej rekrutacji oraz regulaminu rekrutacji na stronie internetowej ZSP.

 

§3 Założona liczba uczestników

Zgodnie z zapisami projektu udział w mobilnościach wezmą min. 24 osoby. W przypadku, gdy w budżecie projektu pojawią się oszczędności, możliwe będzie zwiększenie ilości uczestników.
Ze względu na organizację cyklu kształcenia na poziomie licealnym w projekcie mogą wziąć udział wyłącznie uczniowie klas I i II Liceum Ogólnokształcącego oraz I,II,III Liceum Plastycznego.

 

§4 Sposób rekrutacji uczestników

Przedstawicieli kadry zaangażowanych w projekt wyznaczy dyrektor Liceum.

Planowane terminy rekrutacji uczniów:

1) wrzesień 2013 (Turcja)
2) luty 2014 (Hiszpania)
3) kwiecień 2014 (Włochy)
4) październik/listopad 2014 (Słowacja)
5) luty 2015 (Francja)
6) kwiecień 2015 (Portugalia)

Uczniów biorących udział w wyjeździe wyłoni komisja rekrutacyjna złożona z dyrektora Liceum, koordynatora projektu oraz nauczyciela nadzorującego pracę uczniów nad poszczególnymi zadaniami wynikającymi z realizacji projektu.
Kryterium wyboru uczniów na wyjazd do Turcji stanowi wygrana w konkursie na logo projektu oraz konkursu na prezentację multimedialną na temat szkoły.
Kryterium wyboru uczniów na kolejne wyjazdy (Hiszpania, Włochy, Słowacja, Francja, Portugalia) stanowią:

  • dotychczasowa aktywność na polu działań projektowych
  • udział w kolejnych konkursach oraz zadaniach wynikających z założeń projektu (ogłaszanych sukcesywnie na stronie internetowej szkoły)
  • odpowiedni poziom znajomości j. angielskiego
  • zachowanie niebudzące zastrzeżeń wychowawcy, koordynatora oraz zespołu uczącego
  • W przypadkach wątpliwych o zakwalifikowaniu/niezakwalifikowaniu ucznia na wyjazd zadecyduje dyrektor ZSP

 

§5 Informacja o wynikach rekrutacji

Z posiedzenia komisji rekrutacyjnej zostanie każdorazowo sporządzony protokół, a informacja o uczniach
zakwalifikowanych na wyjazd zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły.

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.

Ok